• Klanten beoordelen ons met een 9.1
  • Voor 16:00 uur besteld is de volgende werkdag geleverd
  • Altijd GRATIS verzending

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Ondanks dat wij adequaat en accuraat te werk gaan wordt er ook bij of door ons wel eens een foutje gemaakt, dus heeft u een klacht over Masterfire? Laat het ons weten, we lossen het probleem of de klacht graag samen met u op!

Klachtenprocedure

U kunt uw klacht mailen naar info@masterfire.be met als onderwerp "klacht". Klachten worden direct in behandeling genomen en wij streven er naar om het dezelfde werkdag nog op te pakken.

Bij een klacht kunt u ook overgaan tot de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Trustmark. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl) . Masterfire is verplicht mee te werken aan de beslechting van geschillen door de Geschillencommissie Webshop en nakoming van het daaruit voortvloeiend advies. Op alle overeenkomsten met in België wonende consumenten is het Belgisch recht van toepassing. Masterfire onderwerpt zich aan de jurisdictie van de bevoegde rechter van de woonplaats van de consument of aan de bevoegde rechter in Almelo. Dit naar de keuze van de consument.