Brandhout, Houtbriketten en Houtpellets online kopen

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht over Masterfire? Laat het ons weten, we lossen het graag samen met u op!

Klachtenprocedure

U kunt uw klacht mailen naar info@masterfire.be met als onderwerp "klacht". Klachten worden direct in behandeling genomen en er wordt binnen 2 werkdagen gereageerd.

Bij een klacht kunt u ook overgaan tot de mogelijkheid van bemiddeling door de Stichting Webshop Trustmark. Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC (www.sgc.nl) . Masterfire is verplicht mee te werken aan de beslechting van geschillen door de Geschillencommissie Webshop en nakoming van het daaruit voortvloeiend advies. Op alle overeenkomsten met in België wonende consumenten is het Belgisch recht van toepassing. Masterfire onderwerpt zich aan de jurisdictie van de bevoegde rechter van de woonplaats van de consument of aan de bevoegde rechter in Almelo. Dit naar de keuze van de consument.